Усвајањем новог Закона о основама система образовања и васпитања 2009. године у Србију је стигла инклузија.
Према Закону о инклузивном образовању, свако има право да похађа редовну школу заједно са децом уредног развоја, као и да добије потребну подршку у облику индивидуалног наставног плана и програма.
„Без предрасуда. Само заједничка подршка даје праве резултате и само се уз сарадњу и деце и родитеља може развити емпатија у одељењу“, истиче Ивана МИлошевић, учитељица у ОШ „Милутин и Драгиња Тодоровић“, која од прошле године први пут ради са учеником са поремећајем из спектра аутизма.
Овај прилог је настао у оквиру пројекта „Локални медији у служби заједнице: Медији за све“, који се реализује у оквиру Програма малих медијских грантова који финансира Амбасада САД, а администрира Медиа и Реформ Центар Ниш. Ставови, мишљења и закључци изнесени у пројекту нужно не изражавају ставове МРЦН и Амбасаде САД већ искључиво аутора.