„Добро дошли међу животне приче вредних предузетника, покретача добрих идеја, младих талентованих људи и свих оних који праве нешто велико, а умеју да се радују малим стварима.“, упућено је посетиоцима сајта Приче с душом, https://pricesadusom.com/ .
„Како као аутор представља сајт „Пиче с душом“ и шта значи „органски сторителинг“ , те која је максима којом се води када пише приче с душом ? Где проналази све те приче, односно, где проналази људе о којима пишете приче? И ко причама даје душу- саговорник, новинар, или дијалог?
Колико смо, као друштво, жељни прича с душом, позитивних прича ? Ко су пратиоци сајта, колико они имају утицај на рад?
Последњих месеци, најбројније новим текстовима су рубрике Покрени посао И Покрени друге. Ко су ти људи о којима пише, чиме се баве, шта производе , да ли се они сами јављају, какав је њихов приступ маркетингу? Како се Приче с душом пишу у доба короне? У време када се апелује на све да се избегавају контакти, када се препоручује социјална дистанце И када смо И експлицитно све више актери Ги Деборовог Друштва спектакла… Може ли се И хоће ли се написати нека прича у којој је актуелна епидемиолошка ситуација место сусрета, покретни мотив, или најпростије- оквир неке приче?“, само су нека питања на која нам одговор даје Ненад Благојевић, аутор Прича с душом.